Fick värsta utskällning av en kärring!

Idag höll jag på att komma försent till skolan, vaknade 15 min innan jag skulle till t-banan! =S Fast ändå hann jag platta håret sanbbt och lägga på foundation, fast satte mascara på t-banan.
Som tur så kom jag i tid, vill inte komma försent nu under dem första dagarna det känns så fel.
I.a.f idag har vi varit ute på stan och säljt rosor, min grupp bestod av Sara, Thomas och Evelina och jag så klart. Vi skulle stå där vid liljeholmens t-bana och försöka sälja rosor till folk, vi fick 10 st som vi skulle sälja, vi fick själva välja pris. Vi fick dem sålda på bara en halv timme och fick 100 kr för det. Men när jag fick värsta utskällningen av en gammal tant när jag skulle sälja rosor till henne, jag var skit trevlig och sa att vi försökte samla pengar till en klass-resa och om hon skulle kunna bidra med att köpa en ros, men då svara hon " Nej, jag tycker inte nu ska gå på en gamla, fattiga och halv blinda pensionärer!, Gå inte på mig! " Jag vart så jävla chockad, och alla andra också. Vart så chockad att jag inte ens kunde säga nåt! sen när vi gick där ifrån var vi skit irriterade, hur FAN skulle vi veta att hon var fattig och halv blind!!
Men som sagt fick vi ju rosorna sålda på ca en halv timme och det betydde att vi hade 2 ½ timmes rast, riktigt soft asså!
Efter lunchen skulle vi redovisa om vårt uppdrag, sen skulle rektorn prata och sen slutade vi för dagen! då åkte jag hem och åt mat, sen har jag badat och tittat på tv. Nu sitter jag här och läser lite i andra bloggar och lyssnar på musik.
Imorgon ska vi gå på bio med klassen, så åker direkt till biografen. Fast åker tillsammans med Sara. xD
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0