God natt

hey hey =)
Jag har precis tittat på en film, som gick på disney channel. Helt ny den hette Projekt prinsessa. Har även ätit middag, det blev en grönsakswok med kyckling och nudlar. mums ;)
Sen har jag lagt mina småkusiner så dem sover nu, skönt. Så har planerat att ligga framför tv resten av kvällen, har sån huvudvärk just nu och den vägrar gå över fastän jag tagit alvedon. Sen har jag tänkt lägga mig ganska tidigt idag, om jag kan, är så övertrött, fast det vore ju bra om jag kunde få lite sömn, ska ju åka och möta upp Carro vid 1 tiden imorgon. Fy fan va jag har saknat henne ska bli så jävla kul att se henne. Har också så mycket att berätta!
Men nu orkar jag inte sitta här längre så
God natt och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0