Har saknat dig så mycket Carro!!! <3

Igår så loggade min Carro äntligen in på msn första gången som jag är inne, fy fan va jag har saknat henne alltså.
Så vi satt och snacka lite, bland annat om hur hon har det i sin nya skola och hur jag har det, sa att jag trivs skit bra och hon trivdes inte i sin skola, så hon ska kanske byta till min och gå i samma klass som mig om det går att fixa.
Men fy fan va glad jag blev nu när jag äntligen har fått snacka med henne och nu har hon ÄNTLIGEN fått en ny mobil, så vi kan messa igen..men efter att ha fått snacka med henne var jag skit glad hela kvällen och hela dagen idag!!!
Löööv u Carro <3 It will always be u and me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0