skärpning nu!

Asså jag måste verkligen ändra på dygnet, är uppe för länge så att jag knappt kan vakna och håller på att komma försent, plus att  idag så ringde aldrig mitt alarm, men vaknade som tur var av mig själv vid 8 och hann ändå. Sån tur man kan ha! Men nu måste jag skärpa mig!
Fast imorgon ska jag gå upp i tid, förhoppningsvis! =P
Men som sagt idag så skulle vi gå på bio, fast vi skulle se en film som typ handla om entreprenörskap, fast ändå en film som gått på bio. Men jag kände inte igen filmen, den hette Sunshine Cleaning och handla om typ två systrar som startade en egen städfirma och bla bla bla bla! Den var väl så där, inte jätte bra, men inte årets film precis!
Sen när vi kom tillbaka åt vi mat, sen hade vi en jätte lång rast, sen fick vi uppgifter om filmen som vi skulle svara på och redovisa, sen fick vi lite info om hajken sen slutade vi..Då åkte jag in till stan med Linda, handlade ett par jeans-leggings från Gina Tricot, riktigt snygga! Ska nog ha på mig dem imorn.
Vi åt på donken sen så åkte jag hem, då var klockan typ runt halv 7 eller nåt. Så kom hem, har tittat på Linas kvällbok precis, ska nog gå och ta ett bad, I <3 to bada =P Det är ju så jävla skönt att bara ligga där i ett varmt och skönt bad! 
see u later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0