Summer of 2009

Den här sommar har väl varit bra men jag vet inte om det varit den bästa nånsin..
Började lovet med att splittras med klassen som jag gått med
i ett par år nu!
Åkte på kryssning, den var faktiskt riktigt rolig..
Jag har varit hos pappa uppe på landet, det var faktiskt lite skönt att få
komma bort ett tag och bara vara för sig själv ett tag,
fast inte för länge då tröttnar jag :P
Åkte ner till Kalmar och hälsa på lite folks ;)
Det var riktigt roligt, sen när man kom hem blev man ju så klart sjuk,
så då låg jag hemma i flera dagar sjuk =/
Har försökt att få tag på Carro typ hela sommarn, hon har ju ingen mobil så
det har inte gått så bra, men jag börjar känna mig osäker fan...
För tycker egentligen att om man är riktigt bra vänner kan du
hålla kontakten vad som än händer.. men men
har väl bara haft otur då :(
Hoppas verkligen att jag kan få tag på dig snart Carro, har
så mycket att berätta, allt som har hänt. xD
Och saknar dig som faan asså, du är ju min Biatch ;) xD
Jag kommer ihåg så mycket, hur vi brukade få skratt-attacker utan anledning..
Hur vi drev runt och bara va =) Vi hade så roligt tillsammans, och jag vill fortfarande ha det :)
You know I will always lööv u <33
Den här sommaren har faktiskt varit ganska Boring, så
har inte så mycket mer att säga, inte vad jag kommer på i alla fall...
Så pöss och kraaam skumbanan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0