Natt blogg

Har inte orkat uppdatera förrens nu..Men nu fick jag orken, plus att jag inte har så mycket annat att göra =P
I alla fall i dag så vaknade jag runt 10 tiden, tog en dusch och satte på mig kläder sedan varjag tvungen att gå så jag inte skulle missa bussen, skulle ju till Linda idag =D Kom fram till henne vid 12 tid, fixade mig där ockå eftersom jag inte hann det hemma..Sen åkte vi in till stan vid halv 3, gick runt och kolla i lite affärer, jag köpte också ett par jeans-shorts, ett halterneck linne och ett par skor, dem ca skit fina (lila) ;) Sen ville jag inte köpa mer, måste spara lite pengar också, det enda jag behöver köpa nu är jeans och collagetröjor, ska göra det nu nån dag. Men efter vi hade shoppat klart stack vi till kungsan och gick runt där på Ung 08.. De va kul, men fy fan va mycket fjortisar det var där, överallt. Men vad ska man göra..
Sen senare drog jag hem, åt mat och sen dess har jag suttit i soffan och myst och tittat på tv och kollat på datan, kan inte sova så..
Well well har inget mer att skriva så
That´s all folks ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0