I´M BACK

Hellu xD
Jag har inte kunnat blogga på ett bra tag nu faktiskt, det är för att jag inte haft min data och har varit borta ganka mycket..Men nu är jag tillbaka!! ;)
Har varit hos pappa i fyra veckor nu.. Kom faktiskt hem i för går från Kamlar, har varit där nere en vecka =) Så jävla kul det var jätte skönt också och jätte fint väder hela veckan, så har badat och solat som fan. Men det värsta som kan hända, det hände... samma dag som vi åker ner dit så får min mobil ett virus så den funka inte, en hel vecka utan kontakt till mina vänner.. =/ Fast klara mig ändå och nu har jag tagit tillbaka min gamla mobil så ni kan man i alla fall nå mig xD
Men samma dag som vi åkte hem så blev jag sjuk, typiskt..Den dagen vi också hälsa på Mats och Sofia..Jag hade typ migrän och var helt svimfärdig, skit kul. Fast försökte vara lite social i alla fall eftersom jag inte träffar dem så ofta. Fast sen försökte jag sova på vägen hem. Igår blev det ännu värre, låg med hög feber, hade skit ont i halsen och hosta. Fast har sovit ganska mycket så idag är det mycekt bättre, febern är borta och har inte lika ont i halsen.

Det här sommarlovet har gått så sjukt snabbt att det inte är sant, nu är det bara 9 dagar kvar tills jag börjar gymnasiet börjar, det ska bli så spännande och kul att få träffa lite nya människor.

Men nu tänkte jag faktiskt kolla om Carro är hemma och fråga om hon vill med till Ung 08 imorgon.. xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0