Vi har så sjukt kul tillsammans!

Som sagt i går så åkte jag ju inte och mötte upp Linda, vi åkte sen till henne eftersom hon skulle hämta lite saker, sen åkte vi till mig för hon skulle sova här.. När vi kom hem lagade vi lite mat och kollade på Scary Movie 2, den är så himla rolig asså. Sen satt vi lite vid datan, försökte spela The sims 3, men det gick inte man behövde nåt speciellt program, sen ritade hon en gubbe på min haka och så filmade vi, sen gjorde jag en på henne, det var skit kul, vi satt och skratta hela kvällen, sen ritade hon en gubbe på min hand som hette Magdad?? Fast han heter inte så egentligen, men hon kallar honom så.. xP Sen fick jag en kuk på min tumme och min på min armbåge gjorde hon en ett G som stod för G-punkt...Hahaha, vi hade sjukt kul! I Lööv u forevaa <33 and u know that!
Sen gick vi och la oss, kommer inte i håg när men typ 4 kanske, sen vaknade vi vid typ 12 tiden tror jag, vi åt frukost och kolla lite på datan, sen sminkade Linda mig, skit fint blev det! Sen tog vi lite bilder ;) Hon fixade sig och sen drog vi in till stan, och sen till Nacka Forum, jag köpte 3 skärp bara. Skit fina!
Sen åkte jag hem och gjorde lite mat och tittat lite på TV och badat, men nu ska jag gå och titta på TV igen ;)
Sen ska jag nog sova, det är ju skola i morgon så måste upp tidigt =/ me don´t like mornings!
Men god natt och sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag älskar dig också baby! <3

2009-08-26 @ 22:12:14
Postat av: Linda

Glömde skriva att det var från mig. :)

2009-08-26 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0