JUL-LOV :D :D :D

NU är det jul lov och de verkligen äääger :D fast vi hade en väldigt udda avslutning :P ahahah, vi typ kom ner i matsalen o så kom en man in som typ skulle spela arne wayse eller hur han stavas :S :P Typ vi titta på en Kalle Anka film och sen bilder från året.. Lite random men de är ju sjuuuuk näääjs att vi har jul lov nu :D
Direkt efter vi hade slutat så drog, jag, Jennifer, Mylan, Izabelle, Isabelle, Oskar, Kevin, Thomas, Jesper och Krille till Jennifers föräldrars restaurang för att äta THAI FOOD :D :D sjuuukt gott ju :D ;)
Så de va kul, vi typ satt där o snacka och tog massa bilder som kommer sen när jag fått dem av Jennifer ;P
Men nu är jag hemma, håller på att packa eftersom jag ska till lindojanen :D
Men nu ska jag fortsätta packa så jag kommer i väg, måste förbi Hornstull också för att hämta Money money money :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0