LÄNGTAR TILL FREDAG SOM FAAAAAN!!!

ÅH vad jag längtar till fredag :D :D Orkar inte vänta, kommer ha så jääävla roligt..
Först slutar vi skolan och de betyder LOOOOOOOV!!! :D :D Men kommer saaakna alla i klassen, 3 veckor :O
Men sen direkt efter ska vi dra och äta middag hos jennifers föräldrars resaturang, THAI FOOD ME LOVE <33
Sen drar jag till LINDOOOOW!! :D :D Vi ska typ va ute i snön o leka, göra änglar, ska ha snöbollskrig och åka i backen :D :D Faaan va kul sen ska vi hem och mysa med filtar, titta på film troligen och dricka varm choklad :D ;)
MYSIGT VA!?
Så jag längtar verkligen, de kommer bli en riktigt toppendag, sen på lördag drar vi till stan o handlar julklappar ;P
Så måste komma på nåt att köpa till alla =/
Just nu är jag riktigt GLAD så
pöss pöss pöss pöss pöss på er <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

Snöängel. Foto: Linnea Filipsson.
 
// NAT

Kommentarer
Postat av: Linda

vi kommer ha så kul! :)

puss <3

2009-12-16 @ 23:29:03
Postat av: Neha

Det kommer bli härligt med ledighet:D

2009-12-17 @ 15:23:37
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0