Måndag

Idag var jag som sagt i skolan och när vi kom dit så fick vi veta att dem som hade klarat provet inte behövde vara där så då drog jag hem och kom tillbaka till lunch sen, faaan av kul vi hade..
PÅ engelskan skulle jag sen skriva en uppsats på 600 ord om kärlek, det gick väl så där, kom upp till 400 ord sen kom jag inte på nåt mer :P Men läraren sa att det va bra ändå så skulle jag skicka in den..
Sen åkte jag hem, nu har jag ätit lite mackor och oboy :D Mmmm gott ;)

Imorgon ska vi åka och bada med klassen, det känns väl lite så där.. Visst det är skit kul att bada men ändå!! :P
Aja!! =/

Men nu ska jag titta lite på disney channel och se om det går något bra :P
Pöss på er babes <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0