Nacka forum - AGAIN ;P

Hahha idag va jag i Nacka forum igen, först va de ju bestämt att vi skulle åka till ikea men de blev inte av, så de blev Nacka forum igen:P Men de va okej.. Åker till ikea på onsdag istället- vilket känns som att det kommer bli lite KAOS, dan innan julafton =O Men men vad ska man göra, måste ju köpa julklappar !
Nu har jag ju köpt lite julklappar till mig själv ;P Hehehhe

Just nu är jag hemma, och har precis ätit, jag har lust att gå ut :D Men de är ju såå kallt ;P
Men ska nog faktiskt lägga mig i ett varmt bad och lyssna på lite good music, sen ska jag göra lite varm choklad och titta på någon bra film :D

Här kommer iaf bilderna på vad jag köpte igår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0