NAT Hissar & Dissar

Vintern – Lixsom vintern är ju bara så näääjs :D Att få vara ute och leka o snön, åka skidor och skridskor och sen komma hem och dricka varm oboy och bara mysa i soffan :D Finns det nåt bättre, nej jag tror inte det!

Jullov – Det äääger att vi slutar imorgon, men kommer verkligen sakna alla i klassen :P Men vi ses ju snart igen så ! :D Men JUL LOV äger, kommer ha så kul :D

Det kommande året - Asså 2010 längtar jag till, får starta ett helt nytt år och lämna 2009 bakom mig ;P Lixsom starta om på nytt igen, man kan lämna allt de där dåliga bakom sig ! Sen är de ju sista 00 året :P Lixsom nu 2000-2009 men nu blir det 2010 om ni fattar ;P Men 2000-2009 har varit några konstiga, roliga, dåliga, år.. Allt möjligt har hänt, båda bra och dåliga saker !!

SL – SL är ju bara så ute.. Dem är så jobbiga med sina förseningar hela tiden, man får stå där och vänta på ett jävla tåg i 15 min, sen åker den inte ens hela vägen utan man måste hoppa av och byta tåg.. Sen bussarna ska vi inte ens snacka om, förseningar hela tiden =O

Kylan – De är ju så jobbigt när de är så kallt.. Man fryser ju verkligen, och typ även fast man har halsduk, vantar och allt på sig =( De är de enda dåliga med vintern lixsom, allt annat är superduper Grrrrreat ;P

Att jag inte fåt följa med till Thailand - Att jag inte får följa med till Thailand i sommar suuuuuger ju hårt =O Jag som typ längtat till thailand i evigheter får inte följa med =O =O Men ska faktiskt spara pengar och dra i väg med kompisar sen istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0