Raggningsrepliker ;P

- (vinka till dig en tjej med pekfingret) Jag visste att om jag fingrade dig tillräckligt mycket så skulle jag få dig att komma.
- Ska vi trolla? (öh) Vi går hem till mig och knullar sen försvinner du.
- Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..
- Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas.
- Rosor är röda, kalsonger är blå, Äh shit samma dem ska ju av ändå.
- Har du ett plåster, jag skrapa knät när jag föll för dig.
- Hej, jag har stånd och det är ditt fel.


Kommentarer
Postat av: sarah

Kika gärna in i vår blogg och titta på våra handgjorda armband som går att köpas via bloggen :)släng in en kommentar om du är intresserad!

2009-12-05 @ 16:49:43
URL: http://equalityuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0