Väntar på att Kalle Anka ska börja :D

asså har precis tittat på en jufilm som hette Niko påväg mot stjärnorna.. den va faktiskt bra :D Innan de så har jag lagt ut alla julklappar under granen och shiiiiit va mycket julklappar de är.. Men de blir kul att öppna sen :D :D Men nu väntar jag bara på att Kalle Anka ska börja vilket sen betyder att vi ska äta mat vilke betyder att efter de ska vi öppna alla julklappar.. Men de känns som att tiden går sakta framåt =/ Men nu ska jag sätta mig o leka med mina småkusiner, dem har fått ett nytt roligt spel :P Så ska försöka få tiden att gå !

Så här se jag ut idag ;D

 
Håller på att lägga ut alla julklapparna !


Fick lite hjälp av min lilla kusin Ida <3 Min lilla gullunge de där!! :D <3


Äntligen klara, va mycket julklappar det blev =O Vet inte hur många påsar de va!! =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0