En dag på stan

Heeey Heey..xD
Sitter här hemma hos min kompis Linda..Jag ska sova här hos henne ikväll. =)
Idag så har vi varit på stan, först åt vi lite på donken, sen gick vi på bio. Vi tittade på Ice Age 3 i 3D, de va skit kul, man känner sig lite som en barn igen när man tittar på animerade filmer, men det är ju så roligt...xD Men i.a.f efter det så gick vi runt lite affärer, jag köpte även en tubklänning på Gina Tricot...Den var jätte fin och kosta inte för mycket heller..Sen så skulle vi gå ut men då såg vi att det spö regna...Men som tur så hade jag ett paraply men så klart så hjälpte det faktiskt ingenting..Så vi sprang under tak..
När vi sedan skulle springa till tunnelbanan krockade Linda med en unge, det var så jävla roligt..Hahahah =P
När vi kom  hem till henne så satt vi och titta på TV men det gick verkligen inget på TV så vi gjorde lite mat, sen satte vi oss vid datan så här sitter vi..
Får se vad vi hittar på men See ya
// NAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0