.....

Hellu...xD
Jag mår faktiskt lite bättre idag har i alla fall inte feber.. =)
Idag har det inte hänt så speciellt mycket förutom att vi har haft besök..och har suttit hemma hela dagen och proppat i mig halstabletter, tagit kalla duschar och bara tagit de lugnt så att jag nån gång ska bli frisk..
Imorgon bär det av till Skärholmen med Helena, ska köpa lite kläder och sånt..Sen blir det att ta vara på solen och bara steka.. xD
Fy fan va varmt det är här hemma hos mig, jag sitter och svettas så funderar på att ta en kall dusch snart igen...
Sen ska jag bara ta de lugnt och förseten glöm inte kolla på So you think you can dance som kommer på Kanal 5 klockan 21.55... ;)

Dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0