Update

Har tyvärr inte uppdaterat nu på några dagar, men nu fick jag chansen....
På lördag kväll gick vi ut sen igen fast vi gjorde inte så mycket, åkte in till stan och gick där en stund,
Men OMG vad som hände, vi gick runt där lite på plattan och då ropade några killar på oss, dem sa "komkomkom", men när vi kom fram såg jag att dem killarna hade förföljt oss ända från slussen, LOL.. Dem hade suttit bredvid oss på tunnelbanan och stått bakom oss i rulltrappan och sedan följt efter oss men på något sätt hamnat före oss nu. Dem var skit skumma, den ena förstod man typ inte och han bah: Dem ville lära känna oss!! SOM OM DET SKULLE HÄNDA!! Men jag sa sedan att våra kill-kompisar vänta poå oss, då lät dem oss vara, men vi gick runt en liten stund till sen drog vi hem
När vi kom hem tänkte vi äta chips och dricka läsk och titta på någon bra film men det gick ingen...Så vi satt uppe mest och snacka...De var sjukt för vi gick och la oss när det var skit ljust klockan 5.. What a day xD

På söndag vaknade vi runt 1 tiden, vi fixade oss och åt frukost sedan drog vi in till stan och gick lite i några affärer, jag köpte foundation och en ögonfransböjare, plus att vi delade på typ små parfymer...Så vi fick två var..xD
Sen drog jag när det stängde vid runt 5 tiden och stack till min moster...Där åt jag middag som var Biff med klyftpotatis och bearnisesås...GOTT!!!
I alla fall resten av kvällen satt jag på telefon och prata med en kompis..xD

Idag så sitter jag barnvakt åt mina två småkusiner Elsa och Ida..Har precis tagit ett bad och ätit frukost, tror inte jag kommer gå ut med dem idag i alla fall, det är inte så fint väder..Sen när min moster kommer hem så ska jag dra iväg till Helena och prata och umgås lite.. xD
Så nu under dagarna kommer jag vara barnvakt, och på kvällarna blir det väl kompisar..xD
Men nu ska jag börja med lunchen, för sen ska jag få den yngsta att sova..
ChingaLing// NAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0