02-07/09

Heey heey ;)
Har inte hunnit uppdatera förrän nu, jag åkte hemifrån vid halv 10.. sen gick jag med Helena till Skärholmen, där köpte jag en klänning från Gina Tricot, den är vit med guldiga band den ser lite ut som antika Rom klänningar.. ;)
Sen köpte jag present till Helena, hon fick välja själv vad hon ville ha..!
Vi gick sedan och köpte lite mat som vi tog med oss hem, vi kom tillbaka och åt maten och kollade på en film...den hette nånting Fantom of the opera, det skulle vara en skräckfilm, men Fy fan de vare inte.. den var inte läskig alls, den var bara mysko och det var så jävla dåligt skådespel av skådespelarna...Dålig film så vi bytte till Ice age...;) En rolig film..
Sen har vi suttit ute på veraden och bara solat och pratat om en massa saker.. SHIEEET va skööönt väder det har varit idag.. HOT HOT HOT!!! ;P
Åkte hem sen runt 9 tiden...Kom hem och gjorde toast.. Mumsigt. Satt och titta på CSI Miami..Det är så bra..
Nu sitter jag här vid datan och lyssnar på gamla sommarhits.. ;)
Har inget mer att skriva nu,
See YA // NAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0