Hiss och Diss


Linda - Hon är ju bara så bääst ;) Vi har så roligt tillsammans, vart  vi än är, vad vi än gör så skrattar vi. Vi har känt varann nu i ca 5 år. Och du är en sann vän och jag älskar dig! <3


 Blip - Det är ju så naaajs, det är så kul att sitta där och spela. Man kan spela mot en kompis. Dem har också så najsiga spel..


Mirribell.blogg.se - Deras blogg är så bra, det är min klass kompis och hennes bästis som har den och dem skriver om allt möjligt! Väldigt rolig och intressant att läsa ;) Mirribell.blogg.se



Min nya design - Den är ju bara såå snygg! Diggar den som faan! :D Tack så mycket Izabelle, Looove you <3 <3








 Reklam på Spotify - Asså vem hatar inte reklamen på Spotify det är ju så jobbigt. Man sitter där och lyssnar på sin favorit låt och så plötsligt kommer det en röst upp som babblar om nånting ointressant. Man vill ju inte ens lyssna. Det är så ute!



Lärare - Dem är ju så jobbiga, vissa mer än andra. Har en lärare som är så jävla tröööög. Hon har till och med erkänt det. Och hon leker så jävla kaxig också! STÖÖR MIG SOM FAAN PÅ HENNE!

Att Izabelles data inte funkar - Det suuuger ju verkligen... JOBBIGT VÄRRE ;P


Pöss och Kraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0