Min lediga dag ;)

Idag var jag ledig från skolan riktigt skönt eftersom jag då slapp dem jobbiga lärarna vi har på fredagar.. "/
I alla fall så vaknade jag runt 11 idag, fixade mig och stack för att möta Jennifer i Bredäng för att sen möta Hampus i Sätra och hämta min hörlurar xP Yeeey! Nu kan jag ju lyssna på musik igen :P
Sen drog jag och Jennifer till Skärholmen satt där och fika, gick runt och kolla i lite butiker och sånt.. sen skulle hon dra och  möta en annan kompis och jag skulle dra hem till min moster för att hämta singstar till ikväll ;P
Men när vi väntade på tåget kom en skit mysko kille fram till mig och fråga om jag hade en mobil.. sa ne men han lät mig typ inte gå. sen följde han efter oss, ocht typ titta skit konstigt på oss båda.. SKIT LÄSKIG!! Jennifer sprang och gömde sig bakom en pelare, blev skit rädd när jag inte såg henne ropa : JENNIFER?! JENNIFE!? VART ÄR DU?!?!? :S
HAHAH :P i alla fall åkte vi till henne och hämtade lite papper, sen drog vi till Liljeholmen och därifrån drog jag hit till hägersten :P
Ska hämta lite saker inför ikväll, sen får jag se om jag kanske får skjuts eller måste åka t-bana :P
Men nu ska jag faktiskt sätta mig framför TV och ätwa min galmourösa middag (makaroner och päronsaft) I´f you're intrested! XP

Talk to you later  ;)
Pöss och  byee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0