Ooops I did it again ;P

Hahaha råka försova mig igen, inte bra alls, ajabaja på mig själv!! Kan inte fortsätta såh här, imoron måste jag faktiskt gå upp i tid eftersom jag ska lämna mina små kusiner till dagis så kan ju inte sov för länge!! Tänkte lägga mig ganska tidigt idag så jag får sova ut lite också.
I alla fall när jag kom till skolan så hade vi en föreläsning om " alla olika, alla lika", vi gjorde lite lekar och sånt.
Föreläsniningen hade dragit ut på vår rast så vi fick sluta tidigare, så vi drog till Donken och käka.. MMMM :D
Sen när vi kom tillbaka satt jag, Mylan och isabelle och jennifer och izabelle och tittade på Saw 4!! Typ Isabelle och Mylan satt och skrek och var skräckslagna så fort nåt hände.. Jag är ju inte rädd för skräckfilmer, utan tycker om det, inte så himla ofta jag skriker under en skräckfilm.. :P Tycker om det, ska nog dra på premiären av Saw 6 som har premiär nu på Hallowen så ska försöka dra med några från klassen :D :D
På gympan så hade vi orientering i stan, vi skulle gå och hitta olika affärer och ta bilder.. Det gick väl lite så där, sen tappade Jennifer sin kamera så våran grupps bilder försvann ju "/ Stackars henne! Hoppas hon hittar den!
Sen drog jag hem, tänkte göra lite Oboy och mackor..

Juste lånade ut min underbara söta vantar och hörlurar till Hampus, jag sa nu får jag inte glömma ta dem!! OCH GISSA VAD JAG GJORDE!! :P Hahaha glömde ta dem, kan man vara mer glömsk eller?!? :P
Hhaha men får dem imoron om jag inte glömmer ta dem igen :P
Men nu ska jag göra mackor ;P
 En gammal bild på mig, det var på tältning med min gamla klass xP Fick sitta och spå alla med kort den kvällen!!
Pöss och byee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0