Random låt

Han är fett fin, fett het, han e perfekt..
han e världens finaste och hetaste brunett..
Finare än så har jag aldrig sett, jag ger honom min kärlek och RESPEKT!
Han är fett fin, fett het, han e perfekt..
han e världens finaste och hetaste brunett..
Finare än så har jag aldrig sett, jag ger honom min kärlek och RESPEKT!

Han e världens finaste och snällaste person, livet med honom är som en kärlekslektion,
han är tjock fin, han e tjock katt, jag tänker på honom dag och natt.
Det är svårt att beskriva honom, han e underbar, nu älskar jag honom på allvar.
Jag önskar att vi två blir ett par, jaao jaao.

Jag drömmer om att hålla hans händer, och berätta för honom om vad jag känner.
Jag drömmer om att känna på hans hår, kärlek blir större år efter år. Han är mitt allt, han är min framtid, jag lovar att vaar trogen och älska honom för alltid, jag lovar att aldrig svika honom, för jag ja älskar honom.

Han är fett fin, fett het, han e perfekt..
han e världens finaste och hetaste brunett..
Finare än så har jag aldrig sett, jag ger honom min kärlek och RESPEKT!
Han är fett fin, fett het, han e perfekt..
han e världens finaste och hetaste brunett..
Finare än så har jag aldrig sett, jag ger honom min kärlek och RESPEKT!

Av hans kärlek börjar mitt hjärta svida, för honom ska jag kriga och strida, jag ska strida o strida o strida och vinna tills jag blir hans kvinna och hans blir min man. Han e fett fin, fett fin när han går, skakar på sitt, sitt fina hår.
Han blir snyggare år efter år,  efter år, jaao jaao.

Jag tror att ingen annan liknar denna kille, bara hans ögon är värsta grejen, hans kropp, hans kropp e tjock het, jag svär han e den finaste jag vet, han e tjock söt, han är söt och fin, jag önskar han blir bara min. Jag lovar att aldrig svika honom, för jag, jag älskar honom.

Han är fett fin, fett het, han e perfekt..
han e världens finaste och hetaste brunett..
Finare än så har jag aldrig sett, jag ger honom min kärlek och RESPEKT!
Han är fett fin, fett het, han e perfekt..
han e världens finaste och hetaste brunett..
Finare än så har jag aldrig sett, jag ger honom min kärlek och RESPEKT!

Han är fett fin, fett het, han e perfekt..
han e världens finaste och hetaste brunett..
Finare än så har jag aldrig sett, jag ger honom min kärlek och RESPEKT!
Han är fett fin, fett het, han e perfekt..
han e världens finaste och hetaste brunett..
Finare än så har jag aldrig sett, jag ger honom min kärlek och RESPEKT!

MOSSE!!!


Hahahaa jag och Izabelle ska lära oss den här låten tills på fredag xD


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hejhej. tittar in :)

2009-10-21 @ 12:39:36
URL: http://aleexandrabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0