Study time "/

ÅH jag vill inte!! Jag orkar verkligen inte!! Skulle hellre vilja sitta framför TV och titta på nån bra film, men äre så att jag måste plugga till provet som är imoron. MITT VÄRSTA ÄMNE MATTE!!! Vi får väl se hur det går, fast nu är det jobbiga också att vi inte får en bok att plugga med utan måste sitta på hans hemsida och göra alla uppgifterna där, jag har faktiskt ingen lust att sitta vid datan nu, är lite trött på den för tillfället!! "/ men vad ska man göra :P

idag fick vi i alla fall vår frånvaro från skolan och jag hade bara 2,2 % frånvaro, blev faktiskt chockad men ändå glad :P Några andra i klassen hade ju 25 % :O:O:O stackarna!!!
Sen fick vi våra omdömen, hade faktiskt rätt bra omdömen, inget direkt dåligt!! Vart lite chockad över att jag fick VG i natur och idrott, fast jag tycker ju om att gå i skolan nu, ett MIRAKEL jag vet!! :O :P
Men jag trivs verkligen så bra med hela klassen och lärarna, förutom vissa då!! "/ Men nån finns det väl alltid som du stör dig på.
Men nu ska jag sätta på lite bra musik och försöka plugga lite ;)


Pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0