En dag på stan

Nu är jag hemma från stan, jag åkte vid 3 tiden till gullmarsplan för att möta upp Carro. Äntligen! Har saknat henne så mycket, det var så länge sen sist vi sågs. Vi hade likat roligt som vi alltid har! Skrattar åt allt! :D
I alla fall så gick vi förbi min gamla praktikplats, jag praoade där för 2 år sen. Men dem kände igen mig ändå och fick en gratis latte, dem gör faktiskt världens goaste latte, jag tycker egentligen inte om latte, men jag älskar deras. Cafèet heter Limone och ligger i gullmarsplan, jag fick även erbjudande om ett jobb där, så dem fick mitt nr och ska ringa mig i morgon. Jag är fortfarande deras bästa praktikant dem nånsin haft sa dem, fan va coolt asså! Så troligen ska jag börja jobba där nästa vecka, fast inte alla dagar.

Jag och Carro åkte in till stan efter vi varit där, vi gick runt i lite affärer, sen satt vi vid plattan. Vi såg Amir, Steffi och Dessie där.. Och som alla vet "röker inte Dessie" Bara FEJK FEJK FEJK, jag såg henne röka.
Sen runt halv 6 tiden var hon tvungen att åka hem för hon skulle plugga inför ett prov.. =/ sad but true!
Så jag åkte också hem, sen hämtade jag pengar och skor och lite kläder från mamma eftersom jag ska med Linda till hennes land i helgen. 
 
// PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0