Gubbe som var ett emo och fjortis! Hahah!

Nu är jag äntligen hemma, sitter här med min nya dator. Som sagt har jag varit med Linda idag, vi åkte med in till t-centralen för att gå till SL-center, för att jag skulle öka mitt kort till pluskort och Linda skulle byta ett kort. Så vi tog en lapp och gissa VAD! Det var ca 250 nr före oss! FY FAN ASSÅ! VAd skulle folk göra där, alla kan väl inte byta kort och öka dem? Jag undrar verkligen vad dem skulle göra. I alla fall så gick vi och käka på burger king, sen stack vi till åhlens city eftersom det var det enda som var öppet. Sen gick vi tillbaka och då behövde vi inte vänta så länge. När vi var klara så åkte vi tillbaka hem till Linda, sen tog jag bara min data och åkte hem.

När vi var i t-centralen såg vi världens roligaste och knäppaste grej! Det var en typ 60 år gammal gubbe som var ett emo och lite fjortis. De var så jävla kul, har aldrig sett nåt sånt! Jag kan inte ens förklara hur han såg ut, man måste se för att förstå. Men det avr riktigt kul! Jag och Linda skrattade skit mycket! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0