I HATE THIS!!!

Asså seriöst, man kan inte bli mer begränsad än mig! Jag får ju faan inte göra nånting, får inte ens åka och sova över hos en kompis nu bara för att han tycker det är försent att åka nu!! JAG HATAR VERKLIGEN DET!! Och om jag gör nånting så åker jag ju på värsta skiten, både från mamma och pappa! ASSÅ DET HÄR SUGER!!!
Jag orkar inte längre, dem tror ju att  jag fortfarande är 5 år och inte klarar mig själv, men asså kan dem inte se att jag har växt upp och faktiskt gör det! JAG LEVER JU FAAN I ETT FÄNGELSE, ELLER NEJ ETT FÄNGELSE HAR DET FAAN BÄTTRE ÄN MIG!! Jag orkar inte det här längre, vill bara bort, nånstans, vet inte vart men där jag kan vara mig själv!!
DET KÄNNS SOM ATT INGEN FÖRSTÅR MIG!!!

PEACE OUT <3


Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Hej!

Tittar in och önskar dig en trevlig söndag :)

2009-09-13 @ 11:47:22
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0