Nat Hissar & Dissar


Stövlar

Hela sommaren har jag bara längtar tills alla fina stövlar skulle komma in i butikerna.
Nu har de anlänt och snart är det dax att köpa ett par, eller två, eller tre!
Ett par låga, ett par vanliga och sedan ett par knähöga.
Snyggt!





New Moon

Vad finns det mer att säga än att världens bästa böcker nu håller på att bli film, och det är helt awesome!
Stort plus för de snygga hunkarna Robert och Taylor.
Snälla bli November nu!!!





Disney Couture

Disney's egna lilla kollektion med söta smycken.
Men det lägger sina spår i plånboken.
Smyckerna kostar ca 500kr och uppåt beroende på om det är halsband, armband osv.
Men åh så söta dem är!





Tider att passa

Att vara hemma senast 11 på kvällen är bara jättetråkigt.
På helgen får man vara ute sent och ha kul, så varför vara hemma klockan 11?
Det är min fråga.




Platt hår

Att ha håret så platt så man ser ut som en slickad katt är inte fräsht.
Till er som vet med er att ni inte har volym - Tuppera eller använd volym shampo!
Det finns inget tristare än platthår som bara hänger.
Get some volym!
(Jag kan rekomendera 'Dust it' som min frisör tipsade mig om. Du tupperar underhåret med en tupperingskam, sedan duttar du lite sådant i hårbottnen där du just tupperat. Sedan voila!)





Falska människor

Dessa människor som påstår sig vara äkta men som egentligen snackar skit bakom ryggen kommer ständigt vara ute. Var äkta och snacka inte skit, ni kommer se att ni kommer få en massa vänner då!
No more tears to the people who always are false to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0