Särbarn

Hahahahha fy fan vad roligt jag har haft idag... Imorse försov jag mig, men kom till lunchen, alla sa att det var viktigt att komma på idrotten för vi skulle ha föreläsning inför ett prov.
I ALLA FALL så var jag och Izabelle har varit helt HYPEEE idag, riktiga särbarn :P Vi gick runt och typ lekte sär :P Hade skit kul, lilla sockerpullan ;P Sen blev en annan i klassen kallad för GAY av läraren, så jävla sköööön hon e :P
När vi sluta drog jag till Izabelle, vi drog sedan ut och mötte Miriam.. Gick runt lite och så. Sen stack jag till min moster och hämta en sak :P Sen åkte jag hem, käka donken också :P GOTT!!!
Sen har jag suttit och spelat online spel mot Lindoolini :P Hahah skit kul ju!

Nu sitter jag och hjälper Anders, han har skaffat blogg och behöver lite hjälp så ;P
Fast bara lite svårt att förklara visa saker genom msn :P Men får försöka :P
Hans blogg heter föresten: AndersAxdal.blogg.se

Imorgon har jag studiedag och det är så jävla naaaajs, sov morgon here i come ;)
Sen vet jag inte vad jag ska göra, får väl typ se :P Kunde inte åka till Lindas skola så :(

En gammal bild på mig och Lindolini ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0