Sjukt bra film!!

Det är konsigt för jag har inte sovit nåt i natt, och ändå är jag inte trött. Är sjukt pigg! Asså måste vara riktigt övertrött. Jag kunde inte somna i går, jag var så pigg, jag låg i stället och kollade på John Tucker must die och American Hisotry X, sjukt bra film asså. Den är både bra men ändå hemsk. Det handlar om Derek som är en nazist och han hamnr i fängelse för mord av 2 svarta. Hans lillebror Danny blir alltmer som sin bror. Men när Derek kommer ut från fängelset har han ändrat sig och är inte samma person längre, nu ska han försöka ändra på sin lillebror Danny också. Filmen är sjukt bra, jag har inte sett hela än, men ska göra det. Kolla på den filmen om du inte sett den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0