Tränat idag

Juste i dag när jag kom hem stack jag och träna med mina mostrar där vi bor. Det blev en gruppträning, det blev FUNK- det är dans. Det var riktigt kul faktiskt, känns bra att komma i gång igen, känner att jag måste göra det. ska försöka få med mig  nån kompis nu i veckan och dra på Aerobics med afro och salsa! Det blir nog skit kul! ;D
Så nu känns det lite i benen och magen efter att ha tränat, skit bra eftersom jag ska ha friluftdag i morgon och har ju valt fotboll, så kommer spela fotboll hela dagen, kommer väl vara helt slut antagligen, men får väl leva med det ;P
Men nu ska jag nog faktiskt sova, måste orka med dagen i morgon!
 
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0