Vill vinna det här armbandet :D

Jag har precis gått med i Fokis tävling, där du kan vinna ett smycke, du väljer själv på Cocoo.se.
Jag valde det här riktigt snygga nit armbandet, tycker det är riktigt nice. Hoppas verkligen att jag vinner det. Skulle vara kul faktiskt :D

 

Jag tycker Foki är en sån skön bloggare, hon är unik och inte som dem andra bloggarna, hon är sig själv och tycker hon är en sån skön person, jag röstade på henne för årets blogg, för att jag tycker hennes blogg är så bra. Både humör och vardag finns och även mode. Hoppas hon vinner, hon förtjänare det verkligen.

Om ni också vill gå med i tävlingen kan ni går in och läsa här på hennes blogg:
Fokis.se

Du kan även klicka på bilden för att komma till armbanden på Cocoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0