I am bored!! Ska nog hänga mig själv med skosnörena! ;O =P Höhöhö

Natta säger: "Ska hänga mig själv med skosnörena nu!", Så har man inga snören på skorna! ;PppPppP

Neej jag bara skoja lite! Ska inte hänga mig med skosnörena :P Är bara så himla uttråkad, vill gå ut och steeka, men de går ju inte på grund av de här skit vädret =(
Har iaf tittat på filmer, Meet Dave och Scooby Doo, älskar Scooby Doo! Hur skulle man inte kunna älska honom! =O =P
Funderar på att städa upp lite i rummet, gör lite fint och så :P
Sen blire väl ta ett varmt bad och titta på nån till mysig film, finns inte så mycket mer att göra just nu :P
Puss <33


Så här ser de ut utanför mig just nu, tomt, mörkt, blött och tråkigt! =(


Ska fixa det här nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0