♥ Dag 31 – Årsresume av 2010.

Januari - Var sjuk ganska mycket i Januari men åkte även på kryssning med Pappa och familjen

Februari - Min Linda fyllde år så firade henne, sen var det snökaos med SL! ussch va sur man va då!


Mars
- Åkte till Kungsberget med klassen, det var riktigt roligt ^^
Min lilla smula och pappa fyllde år, samma dag ju också xD


April - Våren hade ju kommit då, satt vid bryggan varje rast och åt glass typ!
Hade ju även en underbar intevju med Stilrobin och Lindolino var med mig ^^


Maj
- Fick en ny superfin rosa kamera efter att den andra gick sönder i april =(
Tog även årets första dop i Maj ;O

Juni
- SKOLAVSLUTNING och sen var i underbara Thailand i 3 veckor ^^
min lilla kanin Ciwi dog också ='(


Juli - Åkte ner till Småland med pappa och familjen och var där nere i typ en månad ^^

Augusti
- Skolan började i augusti igen :P

September
- Hände inget speciellt i september, var mycket skola
och shoppade och var med mina fina vänner ^^
fast färgade mitt hår svart för första gången och har haft svart sen dess ;)


Oktober
- Praoade på Ica i Märsta vilket var jätte roligt ^^, sen tittade jag även på Saw 3D med
Carro xD
Jag och Linda höll ett barnkalas för min lilla kusin Ida vilket gick super!


November - Jag fyllde 17 år :D Började julhandla, var med på öppet hus i John Bauer för
allra första gången, var super kul! :D


December - Det var julmarknad i skolan =)
sen har det ju varit jul och fick en massa fina julklappar.
JULLOV och det är super skönt. efter julavsltuningen drog jag med några i klassen och bowla! :D
och nu är det nyår och längtar tills det nya året och
hoppas det blir ett riktigt roligt och underbart år! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0