♥ Dag 7 – Mina bästa vänner.

Jag har många väldigt bra vänner, dem är mitt liv och
jag älskar dem. Dem gör mitt liv värt att leva <3

mina bästa vänner är Lilla Lindo och Carro ^^

Linda har jag känt i 7 år nu, det är många år det
och hon är en av mina närmaste och bästa vänner.
hon är en underbar tjej som jag älskar för den hon just är,
lite crazy, spontan, världens sötaste och gulligaste och min BÄSTA VÄN!
Vi har alltid roligt tillsammans, skrattar och gör massa crazy stuff xD
Hon är en vän jag alltid vill ha vid min sida, genom allt och jag älskar henne
för allt hon är från djupet av mitt hjärta! <3

Caroline är också min bästa vän, som jag känt i 12 år nu..
vi är barndomsvänner kan man ju säga ^^
hon var min första vän när jag började på hammersta efter att ha flyttat till norsborg
från Vårby gård. Vi lekte varje dag, minns att vi brukade sitta på skolgården och leka
med My little pony's hahaha ^^
sen lekte vi hajen i rutschkanan! SUPER KUL! xD
Hon är också en sann vän som jag litar på till 110 %
En finfin vän, med henne skrattar jag nonstop, kan skratta åt verkligen ingenting..
From the bottom of my heart - I LOVE YOU!

det var mina två bästa vänner men sedan har jag även många andra fina, nära vänner
som jag älskar <3

Min lilla söta Rumpnisse Linda <3 <3




Jag och min lilla Mango! <3

Kommentarer
Postat av: Guevacci

najs, kollade klart Desperate Housewives :P hur äre med dig? :)

2010-12-07 @ 22:03:48
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0