take it chill-pill and relax ;)

har varit lite här och där.. först var jag och fixade en sak, sen åkte jag hem
snabbt, åt lunch och så.
sen hämtade jag små kusinerna från dagis/skolan och lämnade dem till deras pappa.. *Puuust* jätte jobbigt att gå i vagnen i snön!
sen åkte jag till kungens kurva för att träffa mummo ^^
vi åkte till Rusta och Ikea där jag handlat lite julklappar
och sen körde hon mig tillbaka xD

det var min dag det ^^
nu ska jag slå in lite julklappar sen blir det nog ett skönt bad!

puss och hej <3



Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

nice, inte mkt för min del.. typ kolla på paradise hotel, vad hittar du på denna måndag kväll då? :)

2010-12-06 @ 19:06:53
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0