Cha cha bloggen!!

Asso igår fy faan :P hahahaha, Linda min lilla Linda, du är ju typ störd!! Du är så gullig..! OMG HAN MESSA MIG!! VARFÖR MESSA HAN MIG?? VAD SKA JAG GÖRA?!?! VAD SKA JAG SÄGA?!?! VAD SKA JAG SVARA?!?!?! =O
Hihihihihiihh, vet inte hur många gånger jag svarade på dem frågorna! :P Iaf la vi oss víd typ halv 4 i natt, fast Linda sov typ ingenting tydligen :P
När vi vakna så fixa vi oss och drog till Nacka forum, där kollade jag på praktikplatser i några affärer :p
hoppas jag får där! :P
Nu har jag hämtat min laddare till kameran också så nu kan jag ladda den och ta bilder igen!!! :D
Men nu ska jag spela lite mario så
puss puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0