Sorry för dålig uppdatering =(

Jag vet har uppdaterat jätte dåligt på senaste tiden, men saken är den att jag har inte haft orken, eller lusten, sen har det inte hänt så mycket så har inte haft något att skriva om, men ska försöka komma på något ;P Kan lägga in lite bilder o musik o dikter o sånt ;P
NU sitter jag iaf här och försöker fixa min data, har fått något fucking virus skiiiiit :O Jätte jobbigt, o de vill inte funka lixsom!!!! VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!?!?!?!?!?!?!??! HJÄLP!!! KOLLA BARA PÅ DET DÄR!!!! =O =O =O =O =O =O =S =S =S =S =S =S


Iaf sitter också och för typ över alla mina bilder från datan till ett USB-minne ifall att datan skulle krascha, men vet ju aldrig :S Det gjorde de för mig förut, eller något hände med datan och dem bilderna fick jag ju aldrig tillbaka :(
MEn men sitter också och gör en uppgift i idrotten som tydligen skulle vara inne imorgon!!! =S  Visste ingenting om den :S MEn är faktiskt klar med den och har skickat in den :D

Imorgon är jag ledig från skolan så det är naajiiz som faaan, ska typ sova ut, va sköööönt :D
Sen får jag se vad som händer!

Men nu baaajsar jag på min data snart, den är skit jobbig, typ HATAR DEN!!!!! =O
Vaaarför just min data :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0