What a daay =P

Åhh va sköönt nu är jag äntligen hemma, först 4 timmar på vårdcentralen sedan 7 ½ timme o shoppa =O =P
Fy faaan asso snacka om att jag är trött o har ont i mina fötter =(
Iaf börja ju med vårdcentralen, fick ta blodprov och gå på röntgen så nu väntar jag bara på svar :P
Sen åkte jag hem snabbt o lämna datan, sen åkte jag o mötte upp Linda och tove, vi gick runt i stan och kolla, köpte ett par skit snygga stövlar, sen köpte jag en kjol och 2 tröjor, sen 1 munktröja och en ring.. :P vad jag kommer i håg nu iaf :P
Men iaf jag o Linda stack till forum också och kolla, sen åkte jag hem så nu är jag här :P
Är helt slut nu! Ska nog lägga mig i ett varmt och sköönt bad ;P

Mina skiit snygga stövlar jag köpte, orkade inte leta upp kameran så tog bilden från deras hemsida ist :P


Puss puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0