I love this!

Idag vaknade jag vid typ 8, for vi skulle aka ut med Speed Boat till olika oar..
Sa nastan hela dagen har jag varit pa olika oar och badat och solat och haft det underbart...
Hahaha forst nar vi hoppade pa baten ville jag sitta langst fram men efter att ha akt till den forsta on, ville jag sitta bak istallet!!! Varfor, jo for det guppader jatte mycket!! :O :O
Flog ju typ nastan av! :P ne men slog i huvudet faktiskt, gjorde ont :(
Men iaf efter vi kom hem, gick vi och at middag, sen har jag shoppat ett par glajjer och nagra nya filmer! :D
Last song, The Wolfman och andra sasongen av True Blood! ^^ Naajs naajs! Nu har jag nagot att titta pa :D

Puss ska dra till rummet nu ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0