Vill också ta studenten!!!!

Har varit inne i stan med Linda, första var med Jennifer och Max också, men sen stack dem..
Så vi satt och snacka och så, fick veta att Linda hade tagit en biljett til hovet för att träffa Taylor åt mig, jag skulle fått en biljett men jag är ju i thailand då!!! Vilken otur, fast tur att jag åker till thailand!
Iaf sen drog  vi och kolla i lite affärer, sen har vi kollat när alla studenter åkt flaken! Vad man blir sugen på att ta studenten nu!!
Såg även några från John Bauer! Klassen Isis hette dem! GO JB!! GO JOHN BAUER! ;P







Så här såg de ut efter, när alla flaken åkt iväg! Ganska tomt eller? :P


 Puss n´Bye <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag var också på ett jb flak :D go me !!

2010-06-03 @ 19:15:45
URL: http://wiranja.blogg.se/
Postat av: jennifer

väldigt bra fråga ,,, lisa och bianca tror jag

2010-06-03 @ 19:20:51
URL: http://wiranja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0