Weekends over, but not for me!!!

Haha, för dem flesta är de ju att gå och lägga sig tidigt idag för skooolan imorgon... men inte för mig.. Hehehe jag är ledig imorgon så de blir sitta uppe sent och sova länge imorgon, så skööönt! :D

Helgen har varit helt okej, åkte till skärholmen i fredags med pappa, han köpte lite kläder till mig, en kavaj, leggigs och ett linne... THAANKS!! <3
På kvällen blev det mys pys och film med lill syrran..
På lördagen så var jag typ barnvakt och lill syrran och hennes kompis, vi spelade lite wii, kollade på fjorton suger och åt massa gott, jag gjorde skit god mat också, Lövbit med klyftpotatis och bearniesesås :P haahahah! :P
Iaf de va kul, skönt o bara chilla lite, hade fortfarande ont i kroppen efter kungsberget, har typ inte kunnat röra på nacken vafaan =/ :P hehehe

Idag har jag åkt till forum nacka med Linda, gick runt där o kolla lite, och så..
Sen drog jag till pappa, åt mat sen körde han mig hem..
Har bara tagit de lugnt nu och så..
ska lägga mig i ett varmt o skönt bad nu så puss puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0