What a raugh day

Idag slutade jag vid 8 tiden.. idag har jag jobbat för fullt, känns verkligen i mina fötter o ben nu, plus att jag var ju så jääävla smart att jag tog på mig ett par helt nya par skor!! Smartass, har värsta skavsåren nu!! =(
Iaf, idag har vi hållt på att göra om i butiken, så har verkligen jobbat idag, sprunigt fram o tillbaka, idag fick jag stå i kassan ocskå!
Sen kom Jennifer förbi och hälsade på hos mig, hon verkade gilla min tröja!! Hahahahahahahah

Men nu ska vi inte prata om jobb och sånt här :P
Nu ska vi prata kläder :D
Nee men nu äre så att jag vill köpa en kavaj, skiiiit snyggt nu till vår och sommaren...!!!
Ska försöka hitta någon snygg kavaj, till ett bra pris :D
Nu längtar jag verkligen jätte mycket till sommaren !!!!! 
Hehhehe de sluta med att jag prata sommar istället, men nu verkar de som om våren smått börjar komma, solen sken och värmde idag :D Snön börjar smälta bort, fåglarna börjar komma tillbaka!! NAAAAJS!!! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0