At home

Nu är jag hemma, sitter framför datan och typ nästan slår min data för att den inte vill funka.. eller slår egentligen nästan mitt mobila bredband, de har blivit något klap, så först så funkar de, sen efter ca 5 min stängts nätet av och så får jag sätta på det igen, flera gånger hela tiden!
Ska gå o lämna in den så jag får den fixad någon gång!

Iaf idag har jag följt med lill syrran till hennes ridning, de va tävlingsdag, och hon skulle stå i cafét, medans hon gjorde de satt jag och hennes bästis och kolla när hästarna tävlad, lite coolt faktiskt ;P
När vi kom hem sen efter att ha stått ute i regnet i typ 2 timmar, asså de regnade inte lite heller, utan de öste ner, vart helt genomblött, och de åskade och blixtrade! Vilket skit väder de har varit idag! =(
Iaf när vi kom hem satte vi oss och tittade på Percy Jackson and the lightning thief! Den va bra =)
Efter filmen så blev jag hämtade och åkte hem.. :P

Puss n´Bye ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0