Hemma nu =)

Är hemma nu, ligger i min sköna säng och tittar på tv, men ska snart sätta på en mysig film istället eftersom de inte går något bra på tv!
Imorgon är de en ny skolvecka, och har nationella i matten den här veckan, snacka om att jag är nervös inför det.. Usssach orkar inte ens tänka på det, jag hatar verkligen matte, känns som att jag kommer faila stort och få IG på nationella! =O
Sen har jag fortfarande ett prov kvar i matten att avklara! Shiiiit det börja bli stressigt, måste göra de nu så jag klara kursen! Sen är de ett till prov i försäljning och service som jag missa! Blääh, Ussch, Buhuuu!
Nu orkar jag inte tänka mer på de!


Kommentarer
Postat av: matilda

hej, fin blogg! lust att följa varandra via bloglovin? kram ♥

2010-05-09 @ 21:47:23
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0