Pojken som kallades det

för några år sen läste jag en hemsk bok, grät när jag läste den..
ryste för att boken var så hemsk..
Pojken som kallades det heter boken.. en sann historia om en lite pojke som blev misshandlad av sin mamma, och pappan brydde sig inte.. han blev behandlad som riktigt skit.
och man får följa hans historia, hans liv och hur han till slut tar sig ur allt.

finns två böcker till:
pojken som inte fanns, och pojken som överlevde.
kan väl rekommendera er som inte läst boken att göra det, men gör det på egen risk..
den är väldigt hemsk och man blir arg, och ni får vara beredda!



Kommentarer
Postat av: Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

2010-11-05 @ 00:07:27
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0