mmm kinderägg!

har uppdaterat väldigt dåligt i helgen..
varför?
har inte orkat, har inte haft tid...
i fredags så drog jag till linda efter skolan,vi drog till maxi och köpte hårfärg,
och kinderägg!!! Musigt! iaf färgade lindas hår vilket slutade med att
jag fick färg på min händer :P
Drog till stan och träffade lite folk =D

I lördags så var jag och Linda på lidingöloppet och sålde rosor..
vilket vi aldrig gör om! ;O
iaf på kvällen hade vi mysig hemmakväll, köpte med oss hem godis, otsbågar och lite
mer kinderägg =D
Jag åt kinderägg, linda byggde leksaker :P hahah
Tittade på film och spelade wii =)

Idag har vi mest chillat, städat osv.
nu är jag hemma och ska plugga lite
puss & bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0