så mycket jag vill ha just nu...

nu är det redan augusti, tiden går fort. fast tycker ändå den här sommaren har
gått lite sakta, inte lika snabbt som tidigare sommarlov. det har varit rätt
skönt eftersom detta är mitt sista sommarlov! :O
den 24 augusti som är snart, exakt 10 dagar så börjar jag 3:an, TREAN! helt sjukt, hur snabbt det går.
minns fortfarande första dagen i ettan!
jag kan säga att jag längtar tills skolstarten, för man har saknat alla fina classmates
och det ska faktiskt bli kul, eftersom det blir att planera studenten ;)
men här är lite saker jag skulle vilja ha inför skolstarten som närmare sig! :))
åh så snyggt med vinrött, och brunt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0