what a lovely day it was.

igår vaknade jag kl. 8, men sov väldigt osäkert hela natten
eftersom precis innan jag skulle sova såg jag 2 spindlar, och 1 tvestjärt, och en
av spindlarna kröp på mig i sängen! :O inte kul! men tog död på
alla äcklig kryp sen försökte jag sova. :P

iaf under dagen drog vi in till en galleria och shoppa lite, kom faktiskt hem med mindre än jag hade
trott :P men vart en puderrosa skjorta/blus, två tröjor, ett skärp.
sen när vi kom tillbaka gick jag och lillesyrran ner till vårt ställe och bada :D

på kvällen fick vi besök av susanne och alek, spelade lite och umgicks.
sen kom ett oväder in, blev blixt och dunder så där
tog väl kvällen slut typ :P alla satt ute en stund, sen gick vi in och titta
på en film :))










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0