busy day.

imorgon blir det faktiskt åka till IKEA på morgonen med hela klassen,
vi ska inhandla massa saker till monter.. det börjar ju närma sig mässan.. USCH!
börjar känna mig riktigt stressad över UF!

iaf efter det är det en lektion i skolan och sen åker jag hem och laddar batterierna
för kl. 19.30 ska jag på hockeymatch, kan ni tänka er!
JAG.. NATTA.. På EN HOCKEYMATCH!! NÄÄÄ! det går inte ihop.
inget jag är speciellt intresserad av, har alltid tyckt hockey är jätte boring.
men har ju med mig Jennifer och Mylan, så vi får väl göra det roligt ;)
åker dit med lite folks från klassen, fick det billigare eftersom vi åker med skolan så.

just for the notice så möter tre kronor tjeckien imorgon, inte för att jag
bryr mig men men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0